Dyg_07 Herkese merhaba 38+0 hamileyim perşembe doğumum var inşallah 🙏🏻 Gebelik şekeri tanısı konulmuştu diyette verilmişti ama ben hiç dikkat etmedim ve bir de araştırmamıştım da nasıl sorunlar teşkil ettiğini,şimdi tesadüfen bi makalede denk geldim ölü bebek doğumları vs yazıyordu ve şuan çok panik oldum. Son pişmanlık fayda etmez ama çok korkuyorum 😞🙏🏻
Dyg_07 Dyg_07 Bu Arada bebeğimin kilosu normal iri bebek değil, doktorum etkilenmemiş şekerden demişti o yüzden rahat davranmıştım şimdi ise böyle bi konuyu tesadüf görünce panikledim😞
ChubbyOrange Dyg_07 son pişmanlık neye yarar? Sonuçta bu süreçte dikkat etmemişsin yani geriye dönüp dikkat edemeyeceğine göre bundan sonrasında daha dikkatli olursun ve ben ne yaptım stresini bebeğine yaşatmazsın Canım. Şu an boşa stres oluyorsun. Allah korusun böyle şeyleri düşünme. Sırf şekerin var diye ölü doğacak değil çocuğun Lütfen şu an geçmişe dönüp düzeltemeyeceğin bir şey için stres yapıp bebişinin huzurunu bozma:) güzel düşün güzel olsun zaten öyle bir şey olsa doktorun seni uyarır merak etme
[silindi] Dyg_07 canım olsaydı ki Allah korusun bunca zaman doktora gidiyorsun bebeğin öldü derlerdi ya da kalp atışı zayıf vb makale olasılığı sunmuş sen kendini üzme çok korkuyorsan yarın git bi gör bebişini rahatla
NimetDilmen Bendede var şeker. Her bebek ölü doquyo deqil tabikide ve şeker bahanesi. Yiyecek ekmeqi yoktur ölmüştür şeker bahane. İyi dsun iyiyi caqır bişey olmaz ALLAH ın izniyle
Dyg_07 NimetDilmen Orası muhakkak öyle🙏🏻Sadece şekerden dolayı bu şekilde olup da doğum yapan var mı merak ediyorum
NimetDilmen Dyg_07 Canım eskiler doktor nedir bilmezmis ve kac kisi şekeri varken doğurmuş bunları dsun. ALLAHA Şükür aşırı yüksek deqilmis ki şekerin. Bebeqin kac kilo suan? Benim bebeqm 2.hafta onden qidio bide dsub
Dyg_07 NimetDilmen Tokluğa bakmadım hiç şeker yüklemede bakılmıştı 145 di Şuan nasıl bilmiyorum insülin kullanmadım
NimetDilmen Dyg_07 Ben insulin kullaniorm qunde 4 kere tedbir amacli. Acliqim 100 ü bulmuyo tokluqum da 200 u bulmuyo çok şükür. Iyi dsun iyi olsun hersey ve sakın o psikolojiyle yani o dsunceyle qirme doquma
Dyg_07 NimetDilmen bebeğim 37. Haftada 3 kg olmuştu şekerden etkilenmemiş demişti doktorum iyi görünüyor diyordu o yüzden takmamıştım bende fazla yarın son kontrolüm var perşembe doğum inşallah🙏🏻
Dyg_07 [silindi] Yarın son kontrolümüz belki de yatısım yapılır , hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah🙏🏻
Aybke6 Valla benimde açlık 103 çıktı tokluk 180 daha sonuçları göstermedim de bende korkuyorum 200 e dayanırsa bebek zarar görürmüş öyle okudum benim bebeğim iri bebek haftasından 3 hafta önde özellikle karın çevresi yağlı demişti
Dyg_07 Aybke6 Benim önden gitmiyor haftasıyla uyumlu gayet sağlıklı diyordu doktorum o yüzden rahattım açıkcası
Hayal_Demir Eski zaman ile simdiyi karistirmamak lazim ama artik son zamana gelmissin kendine stres yapma. Aclik 110 sınır tokluk da 140 sınır. Ama diyet ile 140 i cok gecmiyorsa insulin vermiyor dr. Benim de aclik 90 kusurlerde cikiyor. Tokluk ise diyeti.kacirmazsam 140 altinda kacirirsam uzerine cikiyor ama kilosu onde dedi dr. Insallah olumsuz etkilenmez bebeklerjmiz.