Arzymn 28 haftaya kadar bende yılmaz beye gittim çok iyi bir doktor fakat grip oldum bir gece hastanede yattım personelin ilgiszliği hastanenin pisliği kimsenin ilgilenmemesi beni soğuttu. Hastaneden dolayı bıraktım bide oda olmazsa mahzen gibi bir yerde yatıyorsunuz haberiniz olsun iyi araştırın hastaneyi. Ama yılmaz bey çok iyi bir doktor bir arkadaşım 8 ay önce doğurdu yılmaz beye gidiyordu ama bebeği hastaneden dolayı sürekli hastanede. Doğumda steril ortam yokmuş. Bide yenidoğan ünitesi ve doktoru yeterli değil.