Dilaradlr Arkadaşlar merhabalar 1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım estetik dikiş yapıldı lakin 1 ay geçmesine rağmen uyuşukluk ve ara ara sızlama devam ediyor. Var mı hızlı iyileşmesinin çözümü 🙄🙄🙄🙄