kutayiim 37 deyim fakat hala dönmedi, bir yandan umudum var bir yandan yok. Örnekler varsa önümde daha çok umutlanırım gibi
hunilimom kutayiim 31.den beri ayniydi 36 olduk hala dönmedi doktor 36dan sonra zor dedi ama çevrede son anda dönen çok var inşllah döner diyorum bende