DeryaZ Kızlar kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var sabahtan beri ara ara giriyor bazısı kısa bazısı hafif uzun sürüyo acaba bebeğim geliyorum mu demek istiyor🙈 Ama düzenli değil 20dk da bir falan değil rahim kendini mi hazırlıyor acaba
Deletedmom58 DeryaZ Yorulduysanızda olur bende 38+2yim bugün ayakta kaldım biraz kasık ağrım var. Yoruldukça oluyor bende.
SelimsMom 37+4 uz. Dün gece 10dk 1di 8dkda 1e sonrada 6dk da 1e düştü. Gelecek mi acaba dedim ama kandirdi beni. Bu ara çok ayaktaydim temizlik misafirler gezmek derken dinlenemedim çok yorgunluktan oldu sanırım.