Mrvklnc42 Kızlar mrb , gebeliğimde 8. Haftamızı doldurduk ilk bebeğimizi 5. Haftasında gördük 8. Hafta kalp sesini duymaya gittiğimizde ikinci bir kesenin ve içinde bebeğin oluştuğunu gördük, arasında yaklaşık 2,5 hafta gibi bi fark var 6. Haftasına yeni girmiş durumda ve bu benim ilk gebeliğim ilk bebeğimin aşılama yoluyla ikincisinin ise sonradan normal yolla oluştuğunu söyledi doktorumuz, henüz ikincinin sağlıklı olduğunu söyleyemiyor doktor , kalp atışını da duyamadık zaten...sizlere sormak istediğim şey ikiz gebelikte böyle bişey başına gelen oldumu acaba ? Teşekkür ederim şimdiden
Mahbuss Mrvklnc42 canım çift rahimli olabilirsin filmlerde öyle oluyor ya hamileyken hamile kalmak gibi bişey olmuş seninkide sanki yada sonradan 2. Bir yumurtlama oldu oda tuttu
Seda4686 Ne kadar değişik bir şey olmuş, bilgim yok ama üstte kalsın diye yazmak istedim, umarım iki bebeğiniz de sağlıklıdır🙏🙏🌸🌸
Mrvklnc42 Seda4686 birisi çok sağlıklı çok şükür🙏 Ama diğerinin henüz kalp atışı yok bugün duyamadık 6 . Haftası dilerim hayırlısı olur Rabbim onu bize nasip eder , bizde çok şaşkınız 😔