Eikra 38+6 Hamileyim kızlar artık dogsun istiyorum. Perşembe doktora gittiğimde bebeğim kanala girmemişti. Bende dün 7 km yürüdüm , bugünde 5 km yürüdüm. Ama ne sancı , ne agri , nede gelen giden var. Ne olacak böyle bilemiyorum.. 😊😞
Anonimane_150 Eikra aynıyız canım bizde de durum aynı yarın 39+0 olucaz randevum var bakalım ne diyecek. Açıklığınız var mı
AnlatmayaGerekYok Deletedmom308 bende çarşamba 40 olucam doktorum 40ta gel dedi cuma gittim en son. Bebeğin kaç kilo olmuş canım doktorum 4ü geçerse zorlayamam seni dedi 😐
Deletedmom308 AnlatmayaGerekYok 3 gün önce 3300 civarı demişti. 1 haftadır aynı kiloda. İlerleme yok Yarın gidicez bakalım kanala inmiş mi
Eikra AnlatmayaGerekYok Çarşamba gidecem doktora o zaman öğrenecez InşALLAH kilosunu biz şuan kanala girmesini bekliyoruz
BurcuY Eikra al benden de o kadar 38+3 nişanım geldi 2 gün önce 1 cm açıklıkla ağrımın gelmesini bekliyorum 😂
EymenEmirinAnnesi BurcuY benim de nişanım cumartesi günü geldi hala ara ara gelmeye devam ediyor. Sancı sıfır,açıklık 3 cm bekliyorum. Bebeğim de hareket ediyor çok şükür takip ediyorum. 38+0 sence hastaneye tekrar gitmeli miyim ?
Benimisteo Eikra Ben ilk oglum 42. de gelmisti o yuzden ikinciye 42 haftalik diye hazirliyorum kendimi piskolojikmen😄 bol bol hurma yuruyus ve cinsel iliski... ve dua.. Allah yardimcin olsun
Eikra Benimisteo Zaten yürüyüşümü yapıyorum fazlasiyla , hurma hergün 10 15 tane yiyorum ilişki giremiyorum pek çok ağrım başlıyor buda beni yıpratıyor. Dua'mı hergün ediyorum 😊
Eikra Purelove Bendede tık yok buda çok sinir bozucu. Bende 1 haftadır ramazan temizligimi yapıyorum plates topuyla egzersiz yapıyorum günde 10 15 hurma yiyorum yürüyüş fazlasıyla yapıyorum zaten perine masajida yapıyorum daha napmam lazım anlamıyorum
AnneyizBizAnne Eikra valla canım yarın tam 40 oluyorum sancı çok 1 cm açıklık yapmadığım şey kalmadı hatta iki saat kaplicada kaldım sıcakta açılsın diye yok yok olmuycaksa olmuyo stres herseyi bozuyor şimdiden takma aynısını yaptım sonuç bak 40 oldum bekliyorum
Purelove BurcuY ya ama olsun en azından oda bi gelişme canım bende hiç bişey yok aslında doktor yumuşama var her an gelebilir dedi ama açılma filan hiç bişey demedi demekki yok arada bel ağrısı ve yürirken baskı sirekli çiş hissi dışında bişey yok ☹️