SevincAtk hastahaneden hastahaneye değişiklik gösterdiği için de açıkçası tedirginim
Şeker yüklemesi için de burada çok makul fiyatlar söyleyenler oldu ancak ben hastahaneye gittiğimde muayene ücreti dahil 151₺ ödedim.
Şu an da aklımda soru işaretleri var
Şeker yüklemesinin fiyatını sorduğumda işte kayıt açmamız lazım doktorunuzun bildirmesi lazım bir sürü tantana oldu sonunda 151₺ denildi
Şimdi bunu da sorduğumda öyle bir şey ile karşılaşmak istemiyorum açıkçası