babymomm Bayanlar e bebekte ki baby&plus travel sistem bebek arabasını kullanan alan var mı memnun musunuz ? Şu an indirimde 900 ₺ olandan ?
Yabe221014 babymomm ben aldim ama kullanmak henuz nasip olmadi ama cok guzel ve kaliteli duruyor gei rengini aldim kolay kapatip aciliyor cok memnunum
Busra280607 babymomm ben aldım gri rengini daha kullanmadım ama cok sık kaliteli ve hafif kullanımı basit arabamızın bagajına sıgması falan cok guzel kullanıslı bir araba olucagını dusunuyorum
Zeynka babymomm Canyon modelini aldık biz. Kurulumu da kapatması da çok rahat. Hem hafif hem de sağlam duruyor.
ATC babymomm canım benim kullanıyorum biraz ağır ve büyük bi araba ama eğer evinde asansör varsa ya da giriş katta oturuyorsan çok kullanışlı ve çok güzel 😊
babymomm Yabe221014 benim de kızım olcak kırmızısını almayı düşünüyorum hem erkeğe hem kıza olsun diye de bi kusuru var mı diye korkuyorum da diğerleri de cok pahalı
Yabe221014 babymomm ben aldigima memnunum birazcik agir geldi ama o kadar kusursuz bir bebek arabasi puseti olsun sepeti olsun hepsi cok kaliteli kumaştan yapılmış ve kullanimida cok kolay gibi duuryor
babymomm Yabe221014 tesekkür ederim flyatı da diğerlerine göre iyi benetodan cok sikayet var bunj alim o zaman
Yabe221014 babymomm bende beneto alacaktim ama firma batmıs sanirim servislik bi sorun olsa ilgilenen kişi yok ben cok sikayet okudum ve ürünü gozlerimle gördüm denedim hic ama hic kullanisli degil tavsiyemdir minik bir sıkıntısı var oda birazcik agir o kadar
babymomm Yabe221014 kız kardeşimin Gb cok pahalı onun ki bile ağır normal ağırlığı o kadar denedim cok asırı değildi
ATC babymomm o zaman kesin al derim kullanımı çok kolay sürüşü falan çok iyi ben 5. Katta oturuyorum ve asansörüm yok o yüzden bana biraz çok geliyor ama sen giriş kattasın ya kesin al derim canım hem puseti oto koltuğu olarak ta kullanılıyor 😊