Furkanrukye Yarın randevum var bebeğimizin kalp atışını duymaya gidicez bi aksilik olmazsa. Şu an 7+1 olduk yani 8. Haftanın içinde. Siz kaçıncı haftalarda duydunuz kalp atışını? Dualarınızı bekliyoruz 🙇♂️🙇♂️
Alessia Doktorum 11. Haftada cok kısa dınlettı 6. Haftada ekranda gosterdı o haftalarda dopllerle kalp atısı dınledıgınde bebege zararı olabılır dedı dınletmedı zaten ekranda goruyorsunuz yınede sız bilirsınız
Furkanrukye Alessia doktoruma danışmadan bişey diyemicem bilmiyorum çünkü ama sağol söylediğin için yarın sorucam 🙇♂️