Aybke6 35+5 olduk ama bugün yürürken kasıklarda baskı ve ağrı hissediyorum bebeğim çok kasılıyor sizlerdede oldumu bu zamanlar??
Vcan Aybke6 aynı hafta ve gündeyiz. Oluyor ama rahatsız edecek boyutta değil yani günlük yaşamımı etkilemiyor.
istkizannesi Aybke6 37+3 üz. Bende de oluyor canım sıkıntı etme. Bilhassa yürürken sağlı sollu taş kesiliyor karnım durup beklemek zorunda kalıyorum.
hunilimom Aybke6 bende de aynı canım kasiklarim ağrıyor dinleniyorum küçük küçük adımlar atıyorum artık ağırlaştikca sanırım baskı daha çok oluyorum 36.haftaya girdik bizde bugün
Aybke6 istkizannesi. Erken doğum riskim vardı 31nci haftadan beri o yüzden korkuyorum bugün olmaya başladı dinlenince geçer insallah teşekkür ederim 😊