Maso onları dinlemeyin siz. Dinimizle ilgili savunulan her gelenek ya da düşünce doğru olmuyor her zaman. Dinimizin temelindeki düşünceye odaklanırsak sonucu bulabiliriz. Dinimizde regl dönemi bile hastalık kabul edilir, oruç tutulmaz. İbadette aşırılıktan kaçınılır. (Yıllarca oruç tutmak vb gibi) Orucun amacı açın halinden anlamak ve nefsimizi terbiye etmek. Açın halinden anlamamız için hamile halimizle kendimizi ve bebeğimizi aç bırakmamızın istenmesi dinimizin temeline aykırı. Kullarını seven Rabbimiz neden bize zorluk yaşatmak istesin. gücü olmayanın tutması ,heleki bebeğe zarar verme durumu varsa,sevap olmamasının yanı sıra dinimizce uygun değil. İçiniz rahat olsun :) ilerde tutarsınız inşallah 💕