Bvbkcans Benimde bebeğim 2 hafta önde gidiyor bu gelişiminin güzel olduğunu gösteririr dedi doktor boyu uzun olacak dedi gelişimin geri olmasını istemiyorlar önde gitmesi çok normal
Zeze03 Bvbkcans bnm doktorum da öyle dedi 22 haftalık gibi gayet güzel dedi başa göre 22 ayak ölçülerine göre 21 dedi ama adete göre 20. Haftadayım ve 470 gr 25 cm
duha13 Benim doktorumda 2 hafta önde gidiyor boyu dedi kilosu normalmış şimdi 32 haftalığız acaba doğum nasıl olur 😕
Zeze03 duha13 işte benimde böyle giderse sezeryan olur o zaman sanırım iri bebek olucak zamanla olması gerektiği kiloya geliyorlarmış 😊 dünden beri araştırıyom kötü bişey yazmıyor bunun hakkında
Zeze03 [bilinmeyen] ama sonradan olması gerektiği kiloya ve şekile giriyormuş sizin basıl duruşu karnınızda bana baş aşağı dedi bir sorun olur mu acaba
Zeze03 [bilinmeyen] banada normal dedi kiloya vs iri bebek fln demedi su an için ben duruşunu sordum baş aşağı dedi sadece