Pinarco1980 6 gündür dogum yaptım Can'ım 3. Çocuğumu spınal anestesıyle dogum yaptım sadece iğne vurulduğu Zaman belımden kendını kasma serbest bırakt egerkı kıpırdatırsan kendını sonradan omuz Ağrı'n cok olur bıde Suntayı uyuşturan sonra taktırmak istedıgın söyle inan hıc yanma olmaz hıssetmessın takılırken bende enfeksıyon cok olduğu icin uyustuktan sonra taktırdım