Cigdm Serklaj oldum ilk gebeligim ,bugün acildeki bı doktor ilk gebelikte hiç bir işe yaramaz dedi çok üzgünüm ağlıyorum işe yaramayacakmi
Haribo42 Cigdm canim allahin dedigi olur icini ferah tut tedbir önlem bizden gerisi allahin taktiri.. Insallah bisey olmicana inan kac santim.. madem ise yaramazmis niye yapmislar
Nesrinytk Cigdm 5 cm aciklikla hastaneye gittim 21 haftamda acil serklaj yaptilar allaha sukur suan cok iyiyiz hic korkma allahin izniyle zamanini bekliyecekler insanlara kulak asma
Pnrarvn Çok saçma onlar zihniyetinde doktorlar yüzünden kaç bebeği kaybediyoruz o iç yangınıyla artık tedbir alalım diyolar bide bence doktorunuz çok iyi yapmış erkenden tedbirini almış 4 kaybım var benm o kadar çok doktorla görüştüm ki bana erken haftalarda kaybetsek iyi bile olur bu gebelik zor geçicek diyen kendini bilmez bile oldu. Çok şükür şuan 27 haftalık hamileyim 13 haftada serklaj yapıldı inşallah sorunsuz bir şekilde alırız bebeklerimizi kucağımıza 😊