issss canım bende bunun için bi post açacaktım sen açmışsin ..Bende senden 1 hafta ilerdyim bebeğim 1 haftadır sürekli aşağıya tekme atıyor kötü birşey mi oluyor diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım bir türlü haftaya doktor kontrolm var mutlaka bunu soracağım ..