Nilaysaruhan Merhaba tüm güzel annelere 36 haftalık olduk bu güne kadar oğluşumuza uras ismini istiyordum(gerçi hala istiyorum ama eşim sıcak bakmıyor)iki gündür ortak olarak Talha ismine karar verdik . Yanına bir isim daha olsun istiyorum. Önerileriniz var mı bu konuda ? Talha uras nasıl olur sizce ? Farklı marjinal isimlere öncelik veriyorum ☺️. Fikir verenlere şimdiden teşekkürler 😊
Mihrimahirem Nilaysaruhan Talha Feyyaz adında bi öğrencim vardı bayılırdım kendisine bu yüzden isterim ben o ismi koymayı 😌 size de bi fikir olsun
Nilaysaruhan anapanda12 uras o çok istiyorum. Nedense herkes yok dediği için eşimde istemiyor ama ikna ederim herhalde
Nilaysaruhan Busraa3434 kaynımın adı Enes . Koyacaklara da tavsiye etmiyorum çok yaramazdı bir sülaleye yetti resmen 😂
Motherscup Emir Talha da uyumlu oluyor😊Bende oglum olsaydı talha ismini vermek istiyordum ama kızım oluyor😊
[silindi] Nilaysaruhan tek başına talha daha güzel değil mi iki isim çocuğa angarya resmen bir öğretmen olarak söylüyorum 😂😂
Nilaysaruhan [silindi] kimliğine yazdırmayacağım iki isim daha makbul diyorlar onun için koymak istiyorum