iremmvebebegi Kızlar selam,brn şuan 28. Haftamdayım.Bugun penyem resmen ıslanmıştı.Tam göğüs ucumun olduğu yerde süt mü su mu anlamadım🙈 Sıkıyım dedim bişeyde gelmedi tabi 😅 Başına gelen var mı?
Minigiminannesi iremmvebebegi ben 17+4 teyim her gun 1 damla geliyo valla burdakiler normaldir bizdede oluyi diyo ama kayin valden ablam falan hayir hicre normal deyil diyolar kime inansam bilmiyorum
tomurcukannesi iremmvebebegi normal canm sıkma. Süt hazırlığı o. Bende 22. Haftata başlamıştı çarşaf dahil ıslanıyodu doğumdna sonrada çok sütüm oldu fışkırıyodu yani sürekli. İnş onun habercisidir😘
Modies iremmvebebegi haklısınız insan oluyor. Nelere panik oluyoruz valla allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🥰♥️
Yesoo iremmvebebegi bende tecrübeli değilim ama görümcem anlatmıştı meraktan sıkmış süt gelcekmi diye sonra dogumdan sonrada sütü gelmemiş küstürdüm galiba demişti ordan aklımda kaldı
Minigiminannesi iremmvebebegi tamam canim sor sende bende yarin hastaneye gidicem yatisim yapilicak artik orda bakarlar
Tugbax68 20 haftalikken gelmeye başladı canım doktorum normal ileride sütünün iyi gelecegini gösteriyor sıkma erken doğumu tetikleyebilir dedi