anqels Merhaba kızlar 14 haftada 3 günlük şuanda ve 5 gündür sürekli baş ağrısı çekiyorum tansiyondan kaynaklı değil sürekli takip ediyorum tansiyonumu benim gibi baş ağrısı çekenler varmı varsa geçmesi için ne yaptınız doktorum 1 seferlik için endol verdi baş ağrım 24 saattir geçmemişti ilacı makattan alınca 1 saat içinde geçiyor fakat ilacın etkisi bitince yeniden başlıyor bu ilacı sürekli kullanmak istemiyorum doktorumda kullanma dedi siz neler yapıyosunuz acik dönüş yaparsanız sevinirim
ozgeustun anqels benimde 3 gün süren baş ağrım vardı. Buz koymak, duş almak, buhar banyosuyla nefesimi açmak, meditasyon müziği dinlemek yaptıklarım arasındaydı.