Sinemaydnn34 Kızlar 9+5 haftalık hamileyim ama aşırı halsizlik halindeyim. Kalkıyorum biraz yürüyorum çok kötü hissedip tekrar yatıyorum. Aranızda böyle olan varmı ? Ne yapabilirim
Caglaucrr Sinemaydnn34 o haftalarda normal canim. Kan değerlerine falan baktır d vitamini vs onlar eksik olunca da oluyor. Bı sure sonra geçiyor ama çok sinir bozucu bisey. 😏
ozgeustun Sinemaydnn34 progeston hormonu 2. -3. Ayda max seviyede böyle yorması çok normal... Endişe etme
Sinemaydnn34 [silindi] çıkıyorum ama eve gelip yatağa girmemek için zor tutuyorum bu halimi anlyamadm hiç
Sinemaydnn34 Caglaucrr d vitaminim aşırı düşük demirimde çok düşük üstünede hamilelik hepsi bir arada sonuç bu oldu sanırım 😓
[silindi] Sinemaydnn34 normaldir ya ben 2dk elimi tutayım saatlerdir iş yapmış gibi sızlıyor sabahları ayaklarımın sızı felaket çok üstünde durunca odaklanıyoruz sürekli hareket edersen alışırsın
Ipek34 Sinemaydnn34 O haftalarda öyle oluyor. Vücudun dinlenmeye ihtiyacı oluyor kafaniza takmayın geçiyor. Şimdi dinlenin bol bol vücut ne istiyosa onu yapmak lazım zaten 2 3 haftaya enerjiniz geri gelir 🥰