nesli2018 Kızlar elimde 35 tane iyi muhafaza edilmiş 4000lik oksapar var, ihtiyacı olana gönderebilirim
Hafsamm nesli2018 canım iyi muhafaza edilmiş derken buz dolapta falan muhafaza ediliyo. Bende de var ama ben normal dolapta muhaha ettim :(
Hafsamm nesli2018 canım iyi muhafaza edilmiş derken buz dolapta falan muhafaza ediliyo. Bende de var ama ben normal dolapta muhaha ettim :(
Hande46 Hafsamm yok canım ben duymadım buzdolabında felan muhafaza edilecek diye ben evimde komodininin üzerine koyuyorum, her sabah hatırlayayım diye .
Tomurcuk18 Hafsamm Buz dolabına koymaya gerek yok. Sadece direk güneşten korumak gerekiyor, cok sıcak ortam olmamalı birde. Benimki de yatak odamda duruyo evin en serin yeri orası oldugu için.
nesli2018 Hafsamm canım çok sıcak yerde kalmaması gerekiyor ben evin serin yerinde muhafaza ettim onu kastetmiştim :)
Hafsamm Hande46 ay dedim yoksa buz dolabın da mı muhafaza edilmesi gerek bozulmuştur die korktum 😓 bende gebe kalırsam kullanıcam da 🥺🥺
Hafsamm Tomurcuk18 benim de fortmantomun dolabın da serin güneş görmüyor. Sağol canım bozulmasın da ☺️ Rabbim o iğneleri sağlıcakla kullandığım günleri göstersin inşallah 🤲🏻
Findk9227 nesli2018 bana gönderebilir misiniz bulmakta çok zorlaniyorum eczane eczane arıyorum 6 aylık hamileyim 😥😢 daha önce 2 düşük yaşadım bu sebepten
Baharmurat Findk9227 bendeki de oksaparın muadılı var aynısı cleaxen 4000 ıstersen gonderebılırım ptt den
Bedoo Bende 4 kutu var oksopar 4000 lik eğer doğum sonrası gerek kalmazsa bende ihtiyacı olana yollayabilirim şuan 40+2 günlüğüm
Findk9227 Bedoo beni unutmayın lutfennn 😢😥 çok zor bulunuyo ve daha doğumuma çok var lazım olmazsa bana burdan yazın nolurrr