Zeyzey20 Her sabah kalktığımda karnım çok sis ve gazlı oluyo gaz agrisi ya diyorum her sabah kalktığımda böyle olan var mı ? Çare bulan varmıı
Teslime0106 Zeyzey20 bende de oluyor canım beni erik rahatlatıyor biraz yiyince herşey yoluna giriyor 😁😊
mucize42 Zeyzey20 bende 25. Haftadayım ve aynı sorun bendede var tuvalete gidene kadar akla karayı seçiyorum 😞malum kocayıda kaçırmamak lazım🤣
Birgullll Zeyzey20 bende öyleyim Ya nedense Demir hapı kullanıyorum. Ondan kaynaklandığını düşünüyorum. Ama çok gaz problemi çekiyorum. 24+5 ve maden suyu içmeden olmuyor. Hayır gaz ihtiyacını gidersen bile Ufacık ağrılar oluyor anlamadım
Zeyzey20 mucize42 aynen öyle iyi sen yine çıkarabiliyorsun benim içimde kaldı beni çok rahatsız ediyo çok kotuyum ya 😔😔😔
Zeyzey20 Birgullll benim karnımın içinde böyle değişik ağrılar oluyor ve karnım çok acayip sisiyo anlayamadım ki bende
mucize42 Zeyzey20 canım doktorunla konus illa ilaç falan verir bana bi ara vermişti ama kullanmak istemedim