masalsii Kızlar 5 aylık evliyim eşimle 1 haftadır korunmayı bıraktık , kasıklarımda ağrılar oluyor sürekli . Gebelik olur ise ne zaman belli olur kimisi kanda 1 gün bile olsa belli olur diyor kimide regl dönemine birkaç gün kala veya geçtiğinde diyor. Bilgilendirirseniz sevinirin
Mervezngn masalsii adetime 5 gün kala kanda öğrenmiştim sabırsız olduğum icin hiç bi zaman adetimi bekleyemedim ben
Dorukunannesi95 masalsii ben tam yumurtlama gunumde iliskiye girmistim canim adetime 6 gün kala test yaptim negatif cikti 2 gun kala tekrar yaptim çünkü hissediyordum hafif bi cizgi cikti hemen gidip kan verdim beta hcg 115 cikti :) Darisi basina olsun insallah :)
Sngl_mhmt Bazen adet bi kaç gün kala yapsan bile çıkmıyor en iyisi adet gecikmesini beklemek ve bu konu hakkında düşünmemek ne kadar düşünürsen olmuyor yani bi çok kez negatif sonuç alabilirsin kafana takmadan bekle
masalsii Sngl_mhmt evet doğru diyorsunuz sonrasında üzülmemek için takıntılı olmamak gereliyor sanırım 🤭
Deletedmom0036 Ben ilk bebek düşündüğümüzde salak gibi ilişkiden 3 gün sonra gitmiştim 😂 tabi ozamana yumurtlama günü işte yerleşme süreci dalan haberim yoktu. Öğrendikçe kendimden daha çok utandım 😂 kuzum yumurtlama günü diye bişey var o gün ilişkiye girmezsen bebek olmaz sen istediğin kadar korunma. Yumurtlama gününden 11gün sonra kanda çıkar
masalsii Deletedmom0036 ben regl takviminden takip ettim yumurtlama gününün orta ve yüksek olduğu günlerde oldu takip ettim ama tabi hemen olurmu olmazmı işte heycandan bilemiyor insan acemilik😂🤭
masalsii Dorukunannesi95 ya inşallah olur benimde ama daha reglime 15 gün var 🤭 benimde iki gündür alt karnım ağrıyor heyecanlandım sanırın🙈
Aygnrbasak Dorukunannesi95 adetime 4 gün var dün test yaptım hafif çizgi çıktı benim de yarin kan vericem 🙏
Dorukunannesi95 Aygnrbasak ohhh cok şükür insallah canimmm hadi mujdeli haberini bekliyoruz haber ver lutfen😊🤗