gizemgnll Kızlar 19+6olduk bugun, dün aksamdan beri bel ağrım var kendimi yormadım sadece serviste otururken rahat edemedimonun dısında kendimi zorlamadım hiçbişey için. Neden ağırıyo olabilir , yaşayan var mı ?
EmrEsraErarsLan gizemgnll canım benimde belim çok ağrıyo erkek bebekte bele vurur derler doktoruma söyledim calsiyum ilacı verdi doktoruna danış bence
gizemgnll EmrEsraErarsLan pazartesi günü gdicem canım her hafta bi bahaneyle bebişi görmeye gittim bari bu hafta sabredeyim dedim 😂 aynen benim bebeğim de erkek ondan demekki , kalsiyum ilacı işe yaradı mı peki ?
SyhnHtp gizemgnll benim cinsiyet belli değil ama bel ağrım bende de çok oluyor özellikle yorulunca ve uzanmadan da geçmiyor malesef 🙁 bak erkek bel ağrısı yapar dediniz erkek mi acaba 😍 Bende kalsiyum işe yarar diye duymuştum ımarım geçer canım.
gizemgnll SyhnHtp insallah canım kalsiyum çok almıyorum doğru olabilir iki günde bi anca aklıma geliyo süt içmek, bari ilacını kullanayım dpktor verirse 😊
Zera_ER Bndede doktor ilac vermedi kalsiyumu gıdalardan al ilaclar böbreklere zararlı dedi😿 Peynir süt yoğurt daha fazla tüketmeye calıs . Benimde erkek sakat kalcam falan diye düşündüm ama geciyo😊 @gizemgnll
gizemgnll Zera_ER peynir çok yiyodum ilk zamanlar şimdi kahvaltı yapamıyorum sadece pogaca yiyebiliyorum erkenden işe geldiğim için, bari sütü artırayım ben inşallah işe yarar 😊