Mrv91 gerçekten aynı dediğiniz gibi bana da gece oldu işte hala acıyo, belim ağrıyo sanırım zaman yaklaştı benim. Geceye kadar hiç ağrım sızım bile yoktu çok rahat geçirmiştim hamileliği. Geceden beri işkence gibi döneniyorum kalkarken heryere tutunuyorum