Neson 19 haftalık hamileyim her yemekten sonra rahatsız edici şekilde mide yanması yaşıyorum. Geceleri uyurken bile.sizce normal mi?
Minnosunannesi Neson biraz erken başlamış aslında . Bende çok fazla yaşıyorum sanki boğazıma kadar yanıyor sadece leblebi yeşimimde dizeliyor o asidi alıyor
GizemDksz Neson ayva yiyebilirsiniz. Benim hamilelikten önceleri de reflü sorunum vardı. Çok işe yarıyor🙏🏻