mercimegin_annesi
bende hamile kalmadan bir ay önce femara ve ovitrelle çatlatma iğnesi oldum, o ay tutmadı ve doktorum ek olarak 10. gün progestani fitil olarak kullanmamı önerdi o ay adetim 1 hafta gecikti, ve ben çok ümitlendim kesin hamileyim diye, ama tutmamıştı o ay hamile kalmadım. Bir ay sonra femara kullandım tekrar çatlatma iğnesi olmaya gittim bir baktık kendiliğimden çatlamışım çok üzülmüştüm degerlendiremedigim icin, kesin bu ay olmaz diye kendimi şartladım bir sene denemeden sonra tam da iste beklemediğim an hamile kalmışım çok şükür. Bende ikinci denemeden sonra rahim filmi çektirecektim bu arada. Ve Tüp bebek fiyatlarını araştırıyordum 😊 çok şükür gerek kalmadı rabbim bu mübarek ramazan gününde dileyen herkese nasip eylesin kimsenin kucağını boş bırakmasın, sınamasın nasıl bir duygu olduğunu çok iyi biliyor ve anlıyorum 🙏🏻