Gulsah7171 Ece111 iki markada güzel dyolar benim etrafımda browns kullanan olmadığı için güvenip alamadım avent aldım ben cam şişe
Gulsah7171 burhanaltintop normal yeni doğan cam şişe aldım e bebekten anti kolik olarak hiç belirtmediler bile bana
Caglacagla Ece111 daha yeni sipariş verdim hepsi buradadan avennte indirim var ikili cam setini aldım 🙏🏻 Kesinlikle avent 😊
Ece111 Caglacagla canım akış hızı fazla diyorlar aventte ayy napsam bilemedim 🙄🙄indirimdeyken almakta çok mantıklı aslında
Reykzy Emzik avent ve browns her ikisinide aldım biberon nuk aldım cam almadım çok ağır ve hemen kırılıyor diye nuktan çok memnun olan duydum çocuk çabuk kabul edyormuş nuk biberonu.Emzikte zaten ikisi birbirine çok benziyor avent biraz daha büyük.
Caglacagla Ece111 cnm bu benim aldığım anne meme ucu etkisinde öyle bi hızlı akım olmuyor çünkü alan arkadaşlarımdan biliyorum şuan ikili olarak 96 ya geliyor ve içeriğini okuyabilirsin orda yazıyor altında bence kaçırma ☺️ Tabi yinede sen bilirsin