Kizlar ben 24yasindayım ve 3.hamileligim.Suan 13+6haftalik gebeyim ve 10gunden fazla karnımda baloncuk patlaması gibi hissettigim birsey var.Acaba gazmi bebegim mi😊Bu kadar erken hissedermiyim onuda bilmem.cinsiyetide bilmiyoruzz🤔Benim gibi hisseden varmi acabaa😊🌹