Aysegolcuk hayırlısı olsun canım, bende inşallah hazıranda gelicem, 6 aylık olucak şuan 21 haftamdayım, biyerlere müracaat etinmi veya biraz detaili anlatabilirmisin, geldiğimde tabiki kadın dokdoruna gidicem randevum bile hazır ama işte öbür yerlere yani sonuçta çalışmıyorum etmiyorum nerelere başvurmam lazım hiç bir fikrim yok