Ggggggggggg Arkadaşlar 6. Ay adet olunca doktora gittim klomen verdi. Bu ay başlcam adetimle . Eşimin sonuçları normal çıktı ama hızı biraz yavaş istersen takviye kullan dedi bi aktara yönlendirdi. Orda bi karışım verdiler arı sütü ginseng filan bişeyler var içinde dedi bi kavanoz neyse aldık içmeye başladı ve eşimin iki üç gündür sürekli midesi ağrıyo ve yanıyo bırakacak şimdi ters etki yaratmış olabilir mi?
Mahbuss Ggggggggggg canım merhaba 😊 bu kürü öneririm sana eşimde sürekli yapıp yiyor ayriyetten kabak çekirdeği ve keçiboynuzu özü de çok iyi kesinlikle kullan bende istediğinizden beri eşime bakıyorum 😁 hiç doktora gitmedi o ama biz belki bişey vardır diye sürekli yaptım oda yedi https://hizliresim.com/BalOBG
Ayguns Ggggggggggg canım evet tadı biraz yakıcı ama kullanmaya devam etsin . Benim eşiminde biraz sperm yavaşlığı vardı doktorumuz eşim için arı sütü ve keçiboynuzu pekmezi önerdi. O ay hamile kaldım
BURJUVA Ggggggggggg kullanmaya devam etsin benim eşimde de aynı sorun vardı o takvıyelrrden kullandıgı ay hamıle kaldım 🤱🤱 allah isteyen herkese nasip etsin bol şans diliyorum 🌼🌹
Ggggggggggg Ayguns ay inşallah darısı başıma Canım ya mide ağrısı yapıyo muydu baya kötü oluyorum diyo eşim. Hatta börek yemişti o dokundu sandı önce ama üç gün devam etti.
Ayguns Ggggggggggg amin canım benim inşallah ❤️ Evet benim eşimde çok sızlanarak içti valla ama olsun içtiğine değdi bence eşin de mutlaka devam Etsin ☺️
Ggggggggggg Mahbuss ne zaman adetin Canım , bende bekliyorum ama Benin’i için değil klomene başlamak için 🤷🏻♀️
Mahbuss Ggggggggggg adet günüm dundu canım olmadım 😊yumurtlama degerlendirmistik ovulasyon kullanmıştım bu ay ama ovulasyon yapıyorum dün iki çizgi de netti nerdeyse ama bugün t çizgisi hiç çıkmadı ben de kestim ümidi yarın bir gün olurum karın ağrım var gidip geliyor arada
Mahbuss Marayyy olmadım kuzum ama test yaptım negatif çıktı yine niye böyle oldu anlamadım ya kafayı yiycem
Ggggggggggg Mahbuss Canım senin kaç ay olmuştu, bende korunmayı bıraktıktan sonra ara da iki üç geciktiğim olmuştı , sıkma canını bi dahaki aya inşallah
Siriiinn Mahbuss yaaa kuzum sana ulaşmaya çalışıyorum bakınıyorum 2-3 günden beri.Ben bu ay Bebiş haberini aldım çok şükür sabada hep dua ettim Rabbim en kısa zamanda isteyen herkese bu Sevinç’i tattırsın 🥰
Mahbuss Ggggggggggg canım bu ay 11. Aydi denedigimizin ben yumurtlama adetten 12 gün önce gördüm bugün tam 14. Gündü yani 14 gün sonra adet olunuyor ya
Mahbuss Ggggggggggg ben önceden 28 günde olurdum ne zaman çocuk denemeye başladık benim günüm uzadı en son 33. Günde bir oluyordum şimdi 35 oldu
Ggggggggggg Mahbuss bende şimdi oldum Cuma günü olmam gerekiyordu 25 günde olmuş oldum 🤷🏻♀️ Doktora gittin mi peki hiç Canım? Ben iki hafta sonra tekrar gidicem
Mahbuss Ggggggggggg gittim canım tiroid çıktı bende sadece hormon testi yaptırdım öyle detaylı bir araştırma yaptırmadı doktor zaten oruç bitince eşimle tekrar gircem bu sefer eşimde muayene olcak