Weewe haha aynen eşim de diyor ki maaşı kaşar peynirine yatırcaz o zaman 😁 ya benim doktorumun rus bi hastası varmış, onlarda gelenekmiş her gün o kadar kaşar yerlermiş. Bebeği 57 cm doğmuş 😁 onu örnek verdi yani bize. Ben de 100 gram falan yiyorum ölçmüyorum da tahminim o kadardır o bile fazla geliyor bazen 😁