Ezgi1989 22+5 nomalde hareket eder günde iki kez hissederim dünden beri konuşuyorum hiç tepki vermiyor korkuyorum
BMA Ezgi1989 normal canim ama dr gitmeye imkaninnvarsa git icin rahat etsin🤗onemlihaftalar 28den sonrası cikolata ye tatli bisiler sag tarafa falan uzan oyle bak bakalim bide yorulduysen eger ondan da oynamaz
Mutlubebegim Ezgi1989 bazen hafif hareketleri hissetmeyebilirsin canım. Ama hiç kıpırdama yoksa hastaneye git iyi olmayabilir
HTCARSLN Ezgi1989 uyuyodur canim bu donemde düzenli uyuyup uyyaniyorlar uyandiginda sen is fln yapıyorsundur hissetmiyorsyn bende sadece sirt ustu uzanirsam hissediyirim bende 21 +4
Durucukkklllll Canım hiç korkutma kendini benim 3 gün hareket etmedi resmen çikolata yemeyi deme bakalım