BMA ben de öyle diyordum alttan kesileceğime karnım kesilir aynı şey derdim fakat aynı değilmiş canım. Görümcem sezaryen oldu bebeğini emziremezdi 2 hafta kambur yürüdü sürekli yattı çok ağrısı oldu. Ben doğumdan çıktığım an normal hayatıma devam ettim yürüdüm bebeğime baktım yemek yaptım hatta eve gelince tatlı bile yaptım hiç yatmadım