08.02.18 21:05’de yavruma kavuştum aslında günümüze daha vardı doktor muayenesine gitmiştim ve o gün ilk kez çatı muayenem yapılacaktı çatı muayenemde 5cm açıklığa rastlandı ama tabi bende hiçbi şekilde sancı vs yok o güne kadar korkmayan ben telaş yaptım beklenmedik oldu hemen eşimi aradım yarım saate kalmadan yetişti ardından kayınvalidem de geldi neyse bana saat 2 gibi suni sancı takıp suyumu patlattılar ilk bi saat çok iyiydi odada gülüp eğleniyodum kardeşim annemde geldi saat 5den sonraki sancılar dayanılmaz derecede geliyodu ebe başımda ıkın ıkın ıkın diye bağırdıkça ben ıkındım mecalim kalmadı sonra açıklığım 10cm ulaştı ve saat 20:45 de doğumhaneye alındım ikinci ıkınmamda bebeğimi gördüm allahım sana şükürler olsun dedim ağladım kesi atıldı tabi dikişlerim uzun sürdü 21:45 gibi bebeğim kucağımda doğumhaneden çıktım sabahıda taburcu olduk benimle birlikte sezeryan olan 2 hasta vardı yardımsız yürüyemiyolar bile kesinlikle normal doğum arkadaşlar korkmayın❤👍🏼🙏🏻🙏🏻