Vildann38 benim bugün doktorum sağlıksız gebelik dedi bebek kendiliğinden düşsün dedi progestan ı içme artık dedi hayırlısı diyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hamd olsun herşeye pozitif bakan ben buna en hayırllısından bakıyorum
Daha genciz olmuyor diye korkuyordum oluyor muş ilk gebeliklerde olurmuş böle bebek sağlıksız ise anne vücudunda kalmazmış
Rabbim onu bana ahiret de şefaatçi eylesin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻