Zelihacelik ben çekildim sanıyorum 25.haftamdaydım benimde kalçamda problem vardı yürümemi engelliyordu. Ortopedi doktoru kadın doğum doktoru ve radyolog onay verdi. Mr da radyasyon yok sadece manyetik alan. Doktorum böyle söylemişti. Röntgen tomografi mamografi radyasyon canım. Onlar yasak. Bende çok üzüldüm mr çekilecek olmamdan ama bir sakıncası yok. Ki zaten mr odasının önünde hamileler için bir uyarı yok ama diğer yerlerde var. Şuan 40.haftama girmek üzereyim.