Aysebkr1258 bişey diyim mi bu bile yetmeyecek 😂😂 ben bizimkilere çok kızdım napcaz bu kadarını diye ama anca yetiyo valla kışa doğru iki tane de pazen al çok kullanışlı oluyo bide nohut battaniye çok seviom ben kışın iyi oluyo 3 müslin var bende yaz gelşo şimdi nasıl yetiştircem diom iki tane daha alcam kusuyo işiyo yere düşüyo anca yıkanıyo