Duygu0655 Rabiaunal benimdr 39 ama sanki gelmeyecek gibi çok sessiz bu gün zaten kasılmalar oluyodu oda yok dünden beri 😀
Sezenkarademir Rabiaunal 38+4 10 gün kaldı. Ama ben oğlanına gelmeye hiç niyeti yok 😂😂 doğumu başlatmak için ne yapsak acaba ya?
Aysegolcuk Rabiaunal bende de tık yok 39 haftalık olduk anneme sorup duruyorum niye sancılarım başlamdı diye bana kızıyor daha günü değil sorup durma dedi 😂😂
Anonimane_150 Rabiaunal bizde yarın tam 39+0 oluyoruz amaa hiç bir belirti yokk. 37de 2cm 38de 3 cm acılmam olmasina rağmen. Çok stresliyim biran önce gelsee çok merak ediyorum☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Aysegolcuk Sezenkarademir ben bol bol hurma yıyorum squat yapıyorum biraz egzersiz hareketleri yapıyorum 😌
Sezenkarademir Aysegolcuk bende squat egzersiz her gün yada iki günde bir sıcak duş alıyorum belime su tutuyorum ama gelmiyordu 😂😂
Uykucuuu Bizde 38+6 yız bende de hiç bişey yok. Geçen hafta çatı muayenesi oldm 1 cm açıklık var dedi ama tık yok. Doğsalar bi an önce 🤷🏻♀️
Aysegolcuk Sezenkarademir ben nerdeyse her gün duş alıyorum faydasını görmedim maalesef 🙄 eşim arayıp duruyor bu çocuk daha Doğmadı mi diye 🤦🏻♀️ Yurtdışında doğum yapacam burda açıklık var diye bakmıyor çok saçma ya sadece 1 defa girdim nst ye sancı çıkmadı 😭
Aysegolcuk Rabiaunal daha yeni başladım canım 😂 bakalım yardım edecek mı 🙏 ama doğumu kolaylaştırıyormuş bide Meryem sûresi iyi geliyor diye duydum