OgrtSemaa 6-7. haftadan 12-13.haftaya kadar sürdü benim de.24 saat süren ve hayattan soğutan bir bulantı 😅 Hamile olduğuma bile sevinememiştim o haftalar.Yine de biraz işi çözüp sık kusmayı önlemiştim ama.Her şey kokuyor ve midemi bulandırıyordu,kendimi hiç zorlamadım onları yemek için.Zaten henüz bebek benim vücudumdaki rezervlerden beslenecek kadar küçüktü,yediklerimle ilgisi yoktu.Yalnızca ekmek, poğaça,çubuk kraker yiyebiliyordum.Onları her iki saatte bir acıkmadan tükettim.O da çok önemli;acıkmamalısınız.O bulantıyı çok arttırıyor.Genelde anne adayları bu hatayı yapıyor en çok.Bulantım var deyip yemezseniz o bulantıyı daha da kötüleştiriyor.Kendi içgüdünüzle neyi içiniz alıyorsa bu muz olur,leblebi olur (ben bunları da yiyemedim) az az sık sık yemeniz lazım.Umarım faydası olur.🤗 İkinci 3 aylık dönem daha keyifli,ha gayret 💪🏻