Minikaydoganlar Kızlar günaydın bebek arabası aldınız mı hangi marka ve fiyatı neydi acaba. Kullanışlı mı dezavantajı var mı bana bilgi verirseniz sevinirim
Gulsah7171 Minikaydoganlar ben bugün aldım canım e bebekten baby plus mustang modelini aldım 899 lira yorumları güzel satan arkadaşta önerdi aldık bakalım
Minikaydoganlar Meeemoom bebeklerin rahat edeceği bişey olması lazım o yüzden alıpta deneyen anneler yazsa çok iyi olcak ya
Sidelya Chicco echo twin almaya karar verdik biz. Baston olmazsa ailelerimiz farklı şehirde sığamayız diye düşündük. Kullananlardan da hep olumlu şeyler duyunca bulmuş olduk arabamızı. 23 haftalık olduk 30lu haftalarda almayı düşünüyoruz
1beden3kalp brldmr merhaba nereden aldınız ? Biz henüz almadık ama bizde prego düşünüyoruz . internette gördüm sadece yakından görüp detaylı inceleyip almak isterim herhangi bir mağzada sayıl varmı?
brldmr Minikaydoganlar ben kullanan ikiz annelerine sormustum hepsi cok memnundu o yuzden bunu aldım. bebek arabası ve 2 yenidogan anakucagı-otokoltuguyla beraber 3700 pahalı biraz ne yazık ki. 2 bastonu da cok tavsiye eden var ama benn sevmediğim icin hiç ilgilenmedim onlarla.
Minikaydoganlar brldmr fiyattan çok bebeklerin rahat edeceği ve benim sürebileceğim bişey olması lazım araştırcam söylediğiniz arabayı ☺️
yesilanne97 Ebebekte joie nin üç tekerli bebek arabası var ben çok araştırdım ve o içime çok sindi tavsiye ederim bi gidip görün kapanışı taşıması inanılmaz rahat
brldmr 1beden3kalp ben hepsiburada.com dan aldım 3-4 ay once simdi baktım da fiyatı ucmus😳 hicbir magazada gormedim yorumlara bakarak aldım aslında. agır saglam guzel gorunuyor bakalım kullanıslı olacak mı🤗