Gamze16 bende de oldu canım ama hiç kanamam olmamıştı dediklerini kullandım ve hiç iş yapmadım hep dinlendim korkma dinlenmeye çalış ayaklarının altına yastık koy sonra dr mi değiştirdim ben Acıbademe gitmeye başladım doktorum bana her gebe de olur korkma dedi bana o yazdığın ilaçları kullanamama bile gerek yok dedi sadece dinleneceksin ve yorulmayacaksın dedi