Acaba bebişlerimiz karnımızda ne zaman uyumaya baslıyo ya da uyuyorlar mı😁kusura bakmayın çok merak edıyorum bunu😁bi de ne zaman kordonla bize bağlı oluyorlar onu da tam anlamış degılım🧐ayrıca Doğumdan sonra kesilen kordon ne oluyor çekip alıyorlar mı🤯kafamda gece gece bi sürü soru 🤫🤫