Prensssannesi Arkadaşlar Batman da doktor tavsiyesine ihtiyacım var😕 Şu an gittigim doktor var ama doguma icin endişeleniyorum. Yardimci olursaniz sevinirim🤗
Sare3 Medikalparkta kemal çoşkuna gidiyorum. Doktordan çok memnunum fakat bazı insanlardan bu doktor ile alakalı kötü dogum hikayeleri dinledim. Kafam çok karıştı.
Prensssannesi Bende Zilan hastanesende Yüksel Işık a gidiyorum. Ama hala karar veremdim. Bazilari iyi yorum yapiyor bazilari kötü yorum yapiyor. Karar veremiyorum.
Deemeett Prensssannesi çok uzun süre gitmedim ama emire hanım da iyi gelmişti bana. Kemal beye birkere gittim muayene olmak çok Zor ve Prof olduğu için en inceye kadar araştırmak istiyor 660 tl ye test verdi bana ve birşey çıkmadı