Hazalk canim bende seninle ayni durumdayim. 25 yasindayim. Ense kalinligi normal ama kan ile birlesince 1:150 risk verdi dr. Ben yurtdisinda yasiyorum. Dun esimle genetik danisman ile konustuk. Kadin bana aynen soyle anlatti: bu ikili tarama testini havalimaninda guvenlikten gecerken kemerini cikarmadigin icin otmek gibi dusun. Cok yuksek oranda yanlis otuyor dedi. Senin durumun beni korkutmuyor eger 1:10 olsaydi korkardim dedi. Nifty testini yaptirdim bende. Birde dediki: bana gelen kadinlar bu testte %7 si pozitif sonuc aliyor. Ama bunlarin icinde 1:5 1:10 1:15 gibi cok daha riskli gelen gebeler var dedi. Bende aynen senin gibi endiseliyim suan ama sabirli olmamiz lazim. Rabbim guzel haberler vericek insallah❤️