Aleyna27 Günaydın kızlar 2 günüm geçti ama adet olcakmışım gibi hissediyorum siz gebelerin de adet olcakmışsınız gibi oluyor mu ?
Deletedmom0036 Aleyna27 2 günün geçtiyse canım varsayımları boşver git acilde kan ver için rahat eder en azından beklememiş olursun
Hafsamm Gulmira akşamları iç canım günde 1 kez ben içiyorum şimdi akşamları içiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️Ramazan’la ilgisi Yok ki bende tutucam oruç
Hafsamm Gulmira olur Nie olmasın ben 1 defa içiyorum canım akşamları yatmadan önce kaynatıp içiyorum 🤗 yap bence 2 bardak olmak zorunda değil.
Hafsamm Gulmira Adetimin 7. Günü temizleniyorum. Adetimin 4. Günü başladım küre bu gün 11. Günüm ama 2 gün içemedim malesef 😓 toplam da 8 gün içmişim 🤷🏻♀️ Ama 15 günü tamamlıcam
Rabia411 Hafsamm aynen ☺️ bende 2. Ye soğan kürü yaptıktan ertesi ay hamile kaldım kaybettim ne yazıkki şimdi bu ay tekrar yapıcam ama iftarda 1 sahurda 1 bardak içeyim diyorum