GulsahMulayim Eminehm inşAllah gönlünüze göre olur. Ama ben kendim için konuşayım, hiç normal doğum yapacak cesareti göremiyorum kendimde. İstiyorum bi yandan ama kolay Doğum yapamazsam korkusu daha çok baskın geliyor:((
Eminehm GulsahMulayim canım kolay da olsa zorda olsa bebeğine kavuşunca bütün herşeyi unutuyorsun normal doğum hem senin açından hemde bebek açısında daha sağlıklı ne bileyim sezeryamda yedi kat kesip dikiyorlar bu beni çok ürkütüyor zorunlu olunca mecbur olucaz ama inşallah sezeryan olmak zorunda kalmam Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah