Btl42 canım bende şuan aynıyım bebek aşırı hareketli ve vajinama çok fazla, baskı ve ağrı yapıyor saat akşam 10gibi karnım taş gibi oldu 1 dk sonra falan düzeldi nişanım falan da gelmedi valla bende merak ediyorum ayrıca korkuyorum başlıyor muacaba. Bide ishal bende de vr sen yazalı 2 gün olmuş doğurdun mu acaba 🤔 37+2yim bende