ozgyrs Selam Kızlar ♥️ Normalde 10 mayısa sezeryan günü almıştım. 2 Mayıs gecesi duştan çıkınca hafif hafif suyumun geldiğini farkettim hemen doktorumla iletişime geçtim, zaman kaybetme hemen acil doktoruna gözük dedi. Doktor baktıgında suyumun geldiğini ve doğumun başladığını söyledi yatışım yapıldı. Ne olduğunu ne eşim ne ben anlamadık. Nst odasından çıkınca birbirimize bakarak sadece güldük 😊 Hemen eve geldik bavulum falan hazırdı. Hazırlandım 1.30 da gece yatışım yapıldı. Sabah 9da doktorum geldi, biraz erken gelıyor yaramaz dedi 🥰 bir anda hemşireler girdi hazırladılar beni 😊 eşimle göz göze geldik. Ailelerimiz kapıdaydı. Gözleri doldu eşimin ama ben güçlü durdum güldüm hepsine el salladım. Seni kapının önünde bekliyorum, Sarpımızı da al ve gel dedi. Spinal istiyordum zaten ama bir o kadarda korkuyodum. Doktorum içeri girdi, nasılsın dedi güldü. Heyecanlıyım dedim, 5 dakika sürmeyecek annesi dedi. 🙈 ve o ses geldiiiii. Dünyanın en güzel ağlaması olabilirdi gerçekten 😊😊😊🥰 İğneden hiç korkmayın, hatta ameliyattan korkmayın hiç birşey anlamadan odanıza çıkıyosunuz ve bebeğin dogma anını görmek öyle güzel ki.. Anlatılmaz yaşanır derler yaa tarifsiz bir his♥️👶🏻 Şimdi yanımda uyuyo minik adamım ve gözünü açtıgında öyle masum bakıyo ki içim eriyo😍😊 Allah herkese bu duyguyu yaşatsın. Önereceğim tek şey şu hamileyken bol bol uyuyun 🙈❤️
MelekAnnesi52 ozgyrs gözünüz aydın darısı başımıza 🙏😄 ameliyat sonrası sütünz ne zaman geldi çok ağrınız oldu mu acaba bende spinal istiyorum da
ozgyrs MelekAnnesi52 canım süt yavas yavas geliyo. Sezeryanda 4-5 gunu bulur dedi doktor ama emziriyorum çektikce süt geliyomus cunku. Ağrı oldu ama şöyle. Uyusukluk geçtikten sonra ağrıyı hissediyosun zaten o zamana kadar ağrın hafifliyo😊
MelekAnnesi52 ozgyrs teşekkür ederim 😄 Allah'ım analı babalı büyütsün ❤️ 🙏 evladınızin acısını göstermesin 🙏