Omrnhatunu merhaba bende aynı durumdan dolayı 4 haftadır hastanede yatıyorum 22 haftaligim serviks 10 mm dediler ve 1 cm açılma var dediler enfeksiyondan dolayı dikiş veya pesear takilamadi şuan 26 olduk şükürler olsun 23. Haftada ciğer geliştirici yapıldı ağrı olduğu dönemde agrım durduruldu şuan günde 2 kere progestan alıyorum sadece ve yatıyorum sürekli wc ve ultrason harici kalkmıyorum artık serviks tamamen silindi ama açıklık hala 1 cm çok şükür her geçen güne şükrediyorum psikolojik anlamda çok yıprandım ama oğlusum çok güçlü o direniyor bende onun için direniyorum bol bol dua edin rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🤲🤲👼